Sunday, June 29



این روزها همه لاست نگاه می کنند ، شما چطور ؟

اگر از مشتریان پر و پا قرص این سریال هستید که خدا بیامرزدتان ، ساری فر یور لاست
اما اگر می خواهید دی وی دی ها را تهیه و تازه به جمع بینندگان اضافه شوید
بهتان توصیه می کنم بی خیال شوید .
اگر می خواهید معتاد نشوید
اگر می خواهید 14 ساعت در روز یک سره خیره به تلویزیون نشینید
اگر می خواهید از کار و زندگی نیافتید
اگر می خواهید خواب نرمال خود را داشته باشید
اگر می خواهید به جای تحلیل لاست ، به تحلیل سیاسی ادامه دهید
بی خیال لاست شوید !

پارسال پاییز بود
روزها هنوز طولانی و من هنوز بی کار
همه قسمتهای موجود سریال Gray's Anatomy رو دیده بودم
تو خماری نصفه نیمه رویای Mc Dreamy - دکتر شپارد مونده بودم
دنبال یک مخدر دیگه واسه جایگزینی اعتیادم بودم
که دوستی - خدا از سر تقصیرات همه بگذرد -
گفت یک دکتر شپارد دیگه می شناسه که می تونه حالم رو بهتر کنه
و 14 ساعت بعد بود و من هنوز خیره به صفحه و بی اختیار دی وی دی بعد دی وی دی ، بدون آگهی بود که وارد دستگاه می شد
و خلاصه اینطور شد که من شدم :

سلام نیلگون هستم
یک Lostoholic !

این روزها همه جوگیر لاست هستند
کافی شاپی ، رستورانی نیست که بنشینی و از گوشه ای صدای عده ای رو که تحلیل لاست می کنند نشنوی
رقابت اونایی که تمام قسمتهای موجود رو دیده اند و اونهایی که هنوز به آخر فصل 4 نرسیده اند رو شاهد نباشی
این روزها بازار معرفی لاست به همدیگه ، از پنتاگونا داغ تره
و آسون تر
به جای رد و بدل کردن کتابهای چه کسی پنیر من رو جابجا کرد ؟
دولت و فرزانگی
و سی دی های همایشهای مالزی و جلسات پرزنت کردن
کافیِ قسمت اول سریال رو بدهید به دوستی ، آشنایی و بگویید : حالا فقط یک قسمت رو ببین !
بنگ .. نصفه شب تلفن خواهد کرد که صبح اول وقت بقیه قسمتها رو بیار ، من نمی تونم صبر کنم تا ببینم چی میشه !
به همین راحتی شما یک گروه خواهید داشت با کلی دست و شاخه و زیر مجموعه !

...
42 23 16 15 48

مهم نیست کجای سریال هستید

از الان تا ژانویه 2009 وقت دارید

وقتی در هر جلسه شعر خوانی - غیبت - آرایشگاه - کافی شاپ - مهمانی و عروسی - مسنجر - سایتهای مربوطه

و یا حتی وقتی در حین مکالمات تلفنی شبانه هستید

ساعتها سوالات زیر رو مطرح کنید :
- جان لاک چطور مرد ؟ او چطور از جزیره آمد ؟

- بن چطور بعد از مرگ نادیا ، سعید رو راضی به همکاری با خودش و آدم کشی دوباره کرد ؟
سعید فقط به انگیزه انتقام این کار رو قبول کرد ؟

- ارون ای که با کیت است ،پسر کلر ، خواهر جک است ، پس حالا به دلیل حمایت جک نمی خواد ارون رو ببینه؟
- قضیه ازدواج جک چرا به هم خورد ؟
- چرا کلر نمی خواد ارون برگرده؟
- درخواست سایر از کیت چی بود؟
- شارلوت با کسی از جزیره نسبت دارد ؟
- شما هم تحت تاثییر فداکاری سایرقرار گرفتید؟ ولی او که همیشه به فکر خودش بود چرا پرید؟
- آیا ونست چیزی بیشتر از یک سگ است ؟
- دود سیاه چیست ؟
- کسی از انفجار کشتی زنده موند ؟....
- و از همه مهمتر آیا همه باز به جزیره بر می گردند ؟ و چطور ؟
-و .......
مربوطه :
و جالبتر اینکه :